دو دروغ بزرگ پشت سرهم در اتاق خبر من و تو


اتاق خبر شبکه من و تو دروغ هایی را عنوان می کند که حتی افراد عادی بدور از اخبار و اطلاعات روز هم می توانند بسادگی متوجه دروغ انها شوند روز گذشته دو دروغ بزرگ آن هم ظرف مدت کمتر ازدو دقیقه در اتاق خبر شبکه من و تو گفته شد در ادامه می توانید ویدئوی این دروغ ها را مشاهده کنید

دروغ هایی به بزرگی من و تو

یکی از مجری های شبکه من و تو با موهایی فرفری که عمدتا پوشش بسیار زننده ای نیز به تن می کند به دروغ گویی شهره است این مجری مشهور شبکه من و تو، در بیشتر اوقات با لباس کوتاه و چکمه در این برنامه حضور پیدا می کند گرچه این افراد در ممالک غربی زندگی می کنند اما پوشیدن لباس های زننده در همان کشورها نیز وجه جالبی ندارد.

در این ویدئو دو دروغ در عرض دو دقیقه آن هم در برنامه اتاق خبر شبکه من‌وتو را مشاهده خواهید کرد.


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


جدیدترین ها
دو دروغ بزرگ امروز در شبکه من و تو

هواداران شبیه مرتضی پاشایی در خندوانه

در نهایت پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی تایید شد