اکبر عبدی، بی شک یکی از محبوب ترین چهره های سینما و تلویزیون است مردم، علاقه ویژه ای به او داشته و بخاطر بیماری او بسیار نگران بودند اما خوشبختانه در این روزها خبرهای خوبی از وضعیت جسمانی اکبر عبدی به گوش می رسد.اکبر عبدی که مدتی‌ است از بیماری کلیوی رنج می‌برد، از چند روز گذشته برای انجام عمل پیوند در بیمارستان بستری شد و طبق اخبار به دست آمده توسط برخی از خبرگزاری‌ها عمل پیوند کلیه وی موفقیت‌آمیز بوده است. حال بعد از حضور خبرنگار ما در این بیمارستان و  جویا شدن  از حال این بازیگر به این نتیجه رسیدیم که طبق اخبار منتشر شده پیوند کلیه کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و دکتر متخصص این کار عمل را رضایت بخش خواند.

پیوند کلیه اکبر عبدی

گفتنی است؛ به جز خانواده درجه یک عبدی فرد دیگری حق ملاقات با او را ندارد و بعد از گذشت 15 روز به داخل بخش منتقل خواهد شد. در ماهها و سالهای گذشته، اکبر عبدی این چهره مشهور و محبوب سینما و تلویزیون، ناراحتی بسیار زیادی را بابت بیماری کلیه هایش تحمل کرد اما با موفقیت آمیز بودن عمل پیوند کلیه وی، امیدواریم وضعیت روحی او هر روز بهبتر شود.

شایان ذکر است؛ در عین اینکه عمل پیوند کلیه با موفقیت انجام شده صحبت کردن با او بسیار مشکل و یا ناممکن است و به خاطر حساسیت بالای عمل پیوند، کسی حق صحبت و یا ورود ندارد. با توجه به آخرین وضعیت جسمانی، این بازیگر تا چند ماه آینده نمی‌تواند در پروژه‌ای نقش‌آفرینی کند.
 
اگر در گذشته فیلم سینمایی رسوایی یک را دیده باشید، بی صبرانه منتظر اکران پارت دوم این سینمایی زیبا بوده اید قسمت دم سینمایی رسوایی 2 هم اکنون بر روی پرده سینماهای کشور درحال اکران است.هم اکنون فیلم «رسوایی 2» با بازی اکبر عبدی در حال اکران است.

اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که در فیلم‌های ماندگاری مختلفی بازی کرد که از جمله می‌توان به «اجاره‌نشین‌ها»، «هنرپیشه»،«آدم برفی» و.... اشاره کرد و از جمله سریال‌های ماندگارش هم «باز هم مدرسه‌ام دیر شد» بود.

دانلود سینمایی رسوایی 2

فیلم سینمایی رسوایی یک، با بازی بسیار زیبای اکبر عبدی در نقش اول مرد و الناز شاکردوست در نقش اول زن، فروش بسیار بالایی در سینماهای کشور داشت و استقبال مردم از این فیلم زیبا کم سابقه بود. در رسوایی 2، اکبر عبدی همان نقش پیرمرد مومن و بسیار دوس داشتنی را ایفا کرده و نقش اول زن را در این فیلم سحر قریشی برعهده دارد  البته مشخص نیست که چرا الناز شاکردوست با ان بازی زیبایش در رسوایی یک، در سینمایی رسوایی دو حضور ندارد. داستان رسوایی دو، با وجودی که تخیلی است اما در فضایی واقعی اتفاق می افتد کارگردان رسیوایی 2، بر عهده مسعود ده نمکی می باشد.

دانلود سینمایی رسوایی 2، فعلا امکان پذیر نمی باشد و تا پایان فروش گیشه های سینما، از قرار دادن لینک دانلود سینمایی رسوایی 2 برای دانلود معذوریم.

سینمایی رسوایی 2، هم اکنون بر روی پرده سینماهای تمام شهرهای کشور در حال اکران است امیدواریم از تماشای این فیلم زیبا در کنار خانواده لذت ببرید.



جدیدترین ها

لئوناردو دیکاپریو برای بازدید از دریاچه ارومیه به ایران می آید

انتقاد آیت الله خاتمی از رامبد جوان و واکنش رامبد جوان به این انتقاد ها

رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال و تیکه اندازی های طنز به این لباس
جنجال رابطه ساسی مانکت و دنیا جهانبخش مدل ایرانی

بازداشت 7 هنرپیشه مشهور سینما در یک پارتی

جزئیات تجاوز جنسی و قتل ستایش توسط پسر 16 ساله

دختران ارازل و اوباش تهران

رابطه ستاره فوتبال لیگ برتر با یک پسر دخترنما

جزئیات تنبیه وحشیانه دانش آموز مشهدی
اطلاعیه سپاه کربلا مازندران در مورد تعداد شهدا شهرک خان طومان