نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی بالاخره فاش شد. فهیمه اروانی نام زنی است که در چند روزه گذشته جنجال بزرگی را در دست داشتن در بمب گذاری دفتر حزب جمهوری ایجاد کرده است در چند روز گذشته تنور گمانه زنی ها برای مشخص شدن نام این زن تروریست شدیدا داغ بود.

فهیمه اروانی نام زنی که در بمب گذاری دهه 60 دست داشته


مهدی محمدی در این باره نوشت:

فهیمه اروانی نام زن تروریستی است که در آلبانی دستگیر شد اما ظاهرا آزاد شده و به ایران عودت داده نخواهد شد. دولت آلبانی حاظر به همکاری در تحویل او به کشورمان نشد و او آزادانه برای خود زندگی می کند.

او از کادرهای ارشد منافقین است و در ماجرای انفجار حزب جمهوری اسلامی دخیل بوده است. دستگیری پس از 35 سال می توانست بسیاری از حقایق بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری را مشخص کند.

مسعود کشمیری هم گرچه بازداشت نشده، مکان زندگی او در آلمان روشن است و اگر دولت های اروپایی همکاری کنند بازداشت او هیچ دشوار نیست. گرچه ظاهرا دولت های اروپایی هیچ تمایلی برای تحویل این جنایتکاران ندارند.

این آخرین نمونه از همکاری سرویس های غربی با تروریست های نام و نشان داری است که دستشان به خون بزرگان این سرزمین آلوده است. این کشورها باید همکاری خوبی در تحویل این افراد به می داشتند اما متاسفانه چنین کاری نکردند.

از منظر روابط خارجی، ظاهرا مذاکرات مسیر ٢ تنها به کار رها شدن زندانیان امریکایی گرفتار در ایران آمده و توافقات دیپلماتیک هم صرفا مسیر غارت تتمه دارایی ملت ایران در بانک های غربی را هموار کرده است. تروریست ها همچنان مصونیت دارند خصوصا اگر برخورد با آنها رازهایی را درباره گذشته غربگرایان در ایران افشا کند. شاید آنها از عدم تحویل این تروریست ها نگران این هستند که دستهای خودشان در اینگونه مسائل رو شود. در هر صورت اینکه فهیمه اروانی بتواند آزاد شود برای بسیار ناراحت کننده خواهد بود او باید در محکمه اسلامی محاکمه و مجازات میشد.

فهیمه اروانی، همسر مسعود کشمیری می باشد مسعود کشمیری در ابتدای انقلاب، از عوامل نفوذی گروه مجاهدین بوده که خود را فردی بسیار معتقد جازده بود یکی از مشخصه های ظاهری او این بوده که همیشه دو خودکار در جیب پیراهنش قرار می داده و عنوان می کرده که یکی از خودکارها مربوط به بیت المال بوده و دیگری برای امور شخصی مورد مصرف قرار می گیرد.
جدیدترین ها
ساده ترین روش های افزایش قدرت جنسی
الهام عرب، میهمان جنجالی برنامه ماه عسل سال گذشته و مدلینگ معروف، به زندان رفت
واکنش جالب جواد رضوان به قطع رابطه مالدیو با ایران
17 مرتبه تجاوز به دانش اموز دختر توسط معلم تاریخ
خودکشی دانش اموز مشهدی بخاطر ترس از تنبیه شدن
برهنه شدن یک زن در نزدیکی برج میلاد