در روزهای گذشته شاهد هک شدن پشتیبانی سایت سازمان امار کشور توسط گروهک تروریستی و تکفیری داعش بودیم اما ظاهرا شیطنت های این گروه منفور ادامه دار بوده و صبح امروز نیز سایت های قوه قضائیه  را نیز هک کرده اند مشخص نیست هدف هک سایت های قوه قضاییه توسط داعش چه بوده است بی شک مسئولان امنیتی کشورمان هیچگاه اجازه نخواهند داد تا اطلاعات ارزشمندی به دست هیچ یک از دشمنان نظام و ملت ایران بیوفتد.

هک کردن سایتهای قوه قضاییه توسط داعس

با وجودی که گروهک تروریستی داعش پشتیبانی سایت امار کشورمان را هک کرده بودند اما به گفته مسئولین این سازمان حتی یک بیت از اطلاعات نیز به دست هکرهای این گروهک نیوفتاده است گروهک داعش با قبول این شکست در هک سایت آمار کشور و دست نیافتن به ذره ای از اطلاعات ارزشمند در این سایت، به سایتهای قوه قضاییه حمله کرده و این سایتها را هک کردند. داعس مجدداً به سایت‌های ایرانی حمله کرد و این‌بار سایت‌های قوۀ قضائیه را هدف قرار داد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامۀ حملات سایبری گروهی به نام تیم داعس هکر این‌بار برخی از سایت‌های معاونت های قوۀ قضائیه هک شدند. سایت‌های ادارۀ کل حقوقی قوۀ قضائیه، معاونت حقوقی قوۀ قضائیه، پژوهش قوۀ قضائیه و ادارۀ کل امور مترجمین هم‌اکنون از دسترس خارج شده‌اند.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید در صفحات اول این سایت‌ها جملاتی به زبان عربی نوشته شده و از گروهی به نام داعس نام برده شده است.
این گروهک بخاطر ضربات سنگینی که در سوریه و عراق از سوی پاسداران حرم های اهل بیت ع در سوریه و عراق خورده اند  از این راه درصدد ضربه زدن به نظام هستند بی شک این عمل انها نیز با پاسخ های دندانشکنی از سوی جوانان غیور کشورمان روبرو خواهد شد کما اینکه سپاهیان مدافع حرم و لشکریان عراق با فرماندهی بزرگ مرد حماسه سردار سلیمانی به پایه های دروازه شهر فلوجه می کوبند و بزودی این شهر نیز از لوث وجودی این گروهک پاک خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترینها
عکس هایی جنجالی از فخرفروشی بچه پولدارهای تهرانی در صفحه اینستاگرام

اسلحه های طلایی رضا ضراب + عکس

دو دروغ بزرگ امروز در شبکه من و تو

هک شدن سایت قوه قضاییه بدست داعش

شلاق زدن 35 دختر و پسر دانشجو در ملا عام در قزوین + عکس

هواداران شبیه مرتضی پاشایی در خندوانه

در نهایت پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی تایید شد